LT

Naujienos

2016 09 13
„Regitra“ dalijasi elektroninių paslaugų plėtros patirtimi: e.registracija – paprasta, išmanu ir be eilių

Regitros“ IT departamento IS plėtros ir priežiūros skyriaus projektų vadovas Tomas Baužytis rytoj (rugsėjo 14 d.) bendrovių ir institucijų teisininkų asociacijos B.I.T.A. organizuojamoje konferencijoje „Elektroninės paslaugos. Pagrindinių viešųjų paslaugų  perkėlimas į elektroninę erdvę“ skaitys pranešimą „E-Regitra“: valstybės įmonės internetu teikiamos transporto priemonių registravimo paslaugos“.

Jau kuris laikas pardavus automobilį nebūtina vykti į „Regitros“ klientų aptarnavimo padalinį jo išregistruoti. Tai galima atlikti svetainėjeregitra.lt ir per Elektroninius valdžios vartus, prisijungus prie elektroninės transporto priemonių registravimo sistemos, pardavėjui patogiu laiku.   

Per platformą „eKETRIS“ „Regitra“ siūlo klientams ne tik išregistruoti, bet ir įregistruoti transporto priemonę, sustabdyti ar pratęsti jos dalyvavimą eisme, gauti naują registracijos dokumentą vietoje prarasto ar sugadinto, rezervuoti norimus valstybinius numerius, taip pat siūloma pagalba verslui naudojant prekybinius registracijos numerius. 

Pagrindinė sistemos paslauga, kuria dažniausiai pasinaudoja klientai – transporto priemonės perregistravimas, kuri patvirtina, kad senasis transporto priemonės savininkas visas prievoles valstybei įvykdė, ir kitam asmeniui perėjusi transporto priemonė gali dalyvauti eisme. Šia paslauga internete pasinaudojo apie 75 tūkst. klientų per metus.

E. paslaugas planuojama plėsti: bus galima užsisakyti registracijos dokumento pristatymą, planuojama skaitmenizuoti naujų bei anksčiau užsienyje registruotų transporto priemonių įregistravimą.

Elektroninių transporto priemonių registravimo paslaugų galimybių studija buvo atlikta 2007 m., vėliau startavo projektas „Autotransporto priemonių registravimo paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę“. Gavus Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinę paramą, įsibėgėjo ir e. paslaugų plėtra.