Informacija telefonu8 700 55151
LT

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Pareigos: Informacinių technologijų pagalbos tarnybos specialistas (-ė) (Helpdesk / Service Desk)

Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius.

Darbo pobūdis:

  • Spręsti visų tipų incidentus ir užklausas, kurie gaunami telefonu, el. paštu ir Service Desk sistemoje.
  • Teikti pirmo ir antro lygio IT pagalbą įmonės darbuotojams.
  • Rinkti, kaupti, atnaujinti žinias, kurios didintų išsprendžiamų kreipinių kiekį pirmo kontakto metu.
  • Bendradarbiauti su įmonės IT palaikymo padaliniais ir išoriniais paslaugų tiekėjais, siekiant greitesnio incidentų ir užklausų sprendimo.

Savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el. paštu personalas@regitra.lt iki 2019-10-22 su nuoroda „Informacinių technologijų pagalbos tarnybos specialistas (-ė)“.

Visą darbo skelbimą rasite ČIA.