Informacija telefonu8 700 55151
LT

☑️ Pareigos: Klientų aptarnavimo departamento Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė (-as)

 

☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2600 - 3400 Eur

Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, preliminariai 3120 - 4080 Eur bruto.

Kitos papildomos naudos.

 

☑️ Darbo vieta: Lentvario g.7, Vilnius 

 

☑️ Darbo pobūdis:

  • organizuoti ir planuoti Klientų aptarnavimo centro (KAC) veiklą, pagal kompetenciją priimti su KAC veikla susijusius sprendimus;
  • rengti KAC veiklos metinius planus ir jų įvykdymo ataskaitas;
  • valdyti KAC žmogiškuosius išteklius: planuoti, organizuoti ir kontroliuoti jų darbą, vertinti jų veiklos vykdymo kokybę;
  • užtikrinti  KAC veiklos rentabilumą,  turto disponavimą, jo tausojimą, viešųjų pirkimų  organizavimą, tinkamą eksploatuojamų patalpų, statinių bei jų inžinerinių tinklų būklės stebėseną bei priežiūrą teisės aktuose nustatyta tvarka;
  • organizuoti ir užtikrinti sklandų, operatyvų klientų aptarnavimą, įgyvendinti Įmonėje nustatytus etikos kodekso, antikorupcinio elgesio taisyklių bei klientų aptarnavimo standarto principus;
  • pagal kompetenciją nagrinėti gautus asmenų prašymus, skundus, pranešimus ar kitus  pasiūlymus,  atsakyti į juos teisės aktų nustatyta tvarka bei kaupti statistinę informaciją šioje srityje;
  • nustatyta tvarka įgyvendinti ir organizuoti Įmonės įstatuose ir kituose teisės aktuose numatytas veiklas transporto priemonių registravimo ir identifikavimo, vairuotojų egzaminavimo, vairuotojų pažymėjimų, vairuotojo kvalifikacijos kortelių išdavimo, transporto priemonių savininkų apskaitos, duomenų teikimo srityse;
  • kontroliuoti KAC esančių elektroninių kasos aparatų tinkamą naudojimą, pasirašytų sutarčių dėl KAC aprūpinimo reikiamomis priemonėmis (arba     paslaugomis) vykdymą ir pan.

 

☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

 

☑️ Taip pat:

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų vadovaujamo darbo patirtį vadovaujant klientų aptarnavimo padaliniui;
  • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu);
  • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
  • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą.

 

☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį iki 2023-10-02.

Kandidatuoti

 

Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.