LT

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Pareigos: Informacinių technologijų pagalbos tarnybos specialistas (-ė) (Service Desk).

Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius.

Darbo pobūdis:

  • spręsti visų tipų incidentus ir užklausas, kurie gaunami telefonu, el. paštu ir Service Desk sistemoje;
  • teikti pirmo lygio IT pagalbą įmonės darbuotojams, konsultuoti IT klausimais;
  • rinkti, kaupti, atnaujinti žinias, kurios didintų išsprendžiamų kreipinių kiekį pirmo kontakto metu;
  • bendradarbiauti su įmonės IT palaikymo padaliniais ir išoriniais paslaugų tiekėjais, siekiant greitesnio incidentų ir užklausų sprendimo;
  • užtikrinti IT pagalbos tarnybos veiklą darbo valandomis (8x5).

Savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el. paštu personalas@regitra.lt iki 2019-02-20 su nuoroda „Informacinių technologijų pagalbos tarnybos specialistas (-ė)“.

Visą darbo skelbimą rasite ČIA.