LT

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Pareigos: Klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (-ė).

Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius.
 
Ką reikės daryti?

  • Kurti ir palaikyti bendrą įmonės praktiką ir standartus klientų aptarnavimo srityje
  • Analizuoti klientų lūkesčius ir poreikius bei teikti pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo bei klientų aptarnavimo standarto tobulinimo
  • Nagrinėti klientų pareiškimus ir skundus, tikrinti juose nurodytus faktus, rengti atsakymus
  • Esant poreikiui, rengti atsakymus ir teikti kelių transporto priemonių registro duomenis pagal fizinių ir juridinių asmenų vienkartinius paklausimus
  • Organizuoti apklausas ir tyrimus, susijusius su Įmonės padalinių darbu bei klientų aptarnavimu.Vykdyti su šia veikla susijusias pirkimo procedūras

Savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el. paštu personalas@regitra.lt iki 2019-04-17 su nuoroda „Klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (-ė)“.

Visą darbo skelbimą rasite ČIA.