LT

Darbas administracijoje

Nepraleiskite naujienų apie laisvas darbo vietas. Prenumeruokite ir gaukite naujienlaiškį kiekvieną mėnesį. 

Prenumeruokite

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųskite CV

  • Nepriklausomo valdybos nario atranka (iki 06-17)

    Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija skelbia atranką į akcinės bendrovės „Regitra“ (juridinio asmens kodas 110078991, interneto svetainės adresas – www.regitra.lt) nepriklausomo valdybos nario pareigas.

    Apie atranką taip pat skelbiama ir informacija apie akcinę bendrovę „Regitra“ pateikiama viešosios įstaigos Valdymo koordinavimo centro interneto svetainėje adresu https://governance.lt/kolegialus-organai/#nariu-atrankos.

    Atrankos procedūrose dalyvauja nepriklausoma atrankos agentūra UAB „Amston“, Gedimino pr. 45-3, 01110, Vilnius.

    Akcinės bendrovės „Regitra“ valdyba sudaroma iš 5 narių: 4 nepriklausomi valdybos nariai ir 1 valstybės tarnautojas, kuriuos renka Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija. Valdybos kadencijos pradžia – 2024 m. liepos 1 d., pabaiga – 2028 m. birželio 30 d.

    Atranka į akcinės bendrovės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario pareigas bus atliekama remiantis Kandidatų į valstybės ar savivaldybės įmonės, valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės ar jos dukterinės bendrovės kolegialų priežiūros ar valdymo organą atrankos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 631 (toliau – Aprašas).

    Kandidatams, pretenduojantiems į akcinės bendrovės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario pareigas, keliami šie reikalavimai:

     

    1. Bendrieji reikalavimai:

    1.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;

    1.2. būti nepriekaištingos reputacijos. Asmuo nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, teisingumui, visuomenės saugumui, valdymo tvarkai padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą;

    1.3. būti nesusijęs su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių einant akcinės bendrovės „Regitra“ valdybos nario pareigas kiltų interesų konfliktas;

    1.4. jam neturi būti atimta ar apribota teisė eiti pareigas, į kurias pretenduojama, ar atlikti toms pareigoms priskirtas funkcijas;

    1.5. per pastaruosius 5 metus neturi būti atšauktas iš juridinio asmens vienasmenio ar kolegialaus organo dėl netinkamo pareigų atlikimo;

    1.6. negali būti įstatymų nustatyta tvarka išrinktas ar paskirtas valstybės politiku.

    2. Specialieji reikalavimai:

    2.1. turėti kompetenciją strateginio planavimo ir valdymo srityje; šią kompetenciją patvirtina ne mažesnė nei 4 metų vadovaujamo darbo įmonės vadovo arba įmonės kolegialaus priežiūros ar valdymo organo nario, arba įmonės vadovui tiesiogiai pavaldaus aukščiausio lygmens vadovo pareigose patirtis įmonėje ar įmonių grupėje, turinčioje ne mažiau nei 100 darbuotojų;

    2.2. turėti darbo patirties įmonių veiklos strategijos formavimo srityje, kuriant ir vystant trumpalaikę ir ilgalaikę verslo strategiją, formuojant strateginius tikslus, prižiūrint ir užtikrinant jų įgyvendinimą;

    2.3. turėti organizacijų vystymo ir organizacijos pokyčių įgyvendinimo patirties;

    2.4. išmanyti korporatyvinės valdysenos principus;

    2.5. išmanyti valstybės valdomų įmonių teisinį reglamentavimą;

    2.6. išmanyti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ veiklos specifiką;

    2.7. turėti puikius lyderystės, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis gebėjimus;

    2.8. negali būti valstybės tarnautojai.

    3. Nepriklausomumo reikalavimai:

    3.1. ne trumpiau kaip vienus metus neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“, jos dukterinės bendrovės ir su jomis susijusio juridinio asmens, kurio dalyvės yra šiame punkte nurodytos įmonės (toliau – susijęs juridinis asmuo), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos ar jai pavaldaus juridinio asmens valstybės tarnautojas ar darbuotojas;

    3.2. ne trumpiau kaip vienus metus neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ vadovu, kito kolegialaus organo nariu, darbuotoju ar akcininku, valstybės valdomos įmonės „Regitra“ dukterinės bendrovės ar susijusio juridinio asmens vadovu, kolegialaus organo nariu, darbuotoju ar akcininku;

    3.3. neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“, jos dukterinės bendrovės ar susijusio juridinio asmens akcininko, kuriam priklauso daugiau kaip 1/5 balsų visuotiniame akcininkų susirinkime suteikiančių akcijų, vadovo ar kolegialių organų narių artimas asmuo – sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, taip pat jų tėvas (įtėvis), motina (įmotė), vaikas (įvaikis), brolis (įbrolis), sesuo (įseserė), senelis (-ė), vaikaitis (-ė) ir jų sutuoktiniai, sugyventiniai ar partneriai;

    3.4.  neturėti reikšmingų verslo ryšių su valstybės valdoma įmone „Regitra“, jos dukterine bendrove ar su susijusiu juridiniu asmeniu nei tiesiogiai, nei kaip turinčio tokių ryšių juridinio asmens dalyvis, kolegialaus organo narys ar vadovas. Turinčiu reikšmingų verslo ryšių laikomas fizinis ar juridinis asmuo, kuris yra prekių tiekėjas arba paslaugų teikėjas (įskaitant finansines, teisines, patariamąsias ir konsultacines paslaugas) ir kurio pajamos, gautos iš valstybės valdomos įmonės „Regitra“ ar šiame punkte nurodytų juridinių asmenų per praėjusius finansinius metus, yra didesnės kaip 1 000 eurų, išskyrus atlygį už veiklą atliekant kolegialaus organo ar kolegialaus organo sudaryto komiteto nario pareigas;

    3.5. paskutinius 2 metus neturi būti audito įmonės, kuri atlieka ar atliko valstybės valdomos įmonės „Regitra“, jos dukterinės bendrovės ar susijusio juridinio asmens auditą, partneris, dalyvis, vadovas, kolegialaus organo narys arba darbuotojas;

    3.6. neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ arba jos dukterinės bendrovės kolegialaus organo narys ilgiau kaip 10 metų. Šis laikotarpis apskaičiuojamas prie būsimo kolegialaus organo nario pareigų ėjimo laikotarpio, kuriam kandidatas būtų skiriamas, pridedant praėjusius tos pačios įmonės kolegialaus organo nario pareigų ėjimo laikotarpius, tarp kurių yra ne ilgesnis kaip vienų metų laiko tarpas;

    3.7. neturi būti iš viso daugiau kaip 3 kolegialių organų, sudarytų valstybės ir savivaldybės valdomose įmonėse, narys.

    Kandidatai privalo pateikti šiuos dokumentus:

    1. Paraišką dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaraciją (pagal Aprašo priede nustatytą formą);

    2. Gyvenimo aprašymą;

    3. Motyvacinį laišką atrankos komisijai;

    4. Kandidato tapatybę patvirtinančio asmens dokumento kopiją.

    Kandidatų dokumentus priima atrankos agentūra UAB „Amston“ 20 dienų nuo skelbimo apie atranką paskelbimo.

    Kandidatai dokumentus atrankos agentūrai UAB „Amston“ gali pateikti elektroniniu paštu guste@amston.lt.

     

    Asmenys, konsultuojantys atrankos dokumentų priėmimo ir atrankos atlikimo klausimais:

    Gustė Zagurskytė, UAB „Amston“ vyresnioji atrankų konsultantė, el. p. guste@amston.lt, tel. +370 (690) 76927.

    Donatas Gailius, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Administravimo departamento Personalo valdymo skyriaus vyresnysis patarėjas, el. p. donatas.gailius@vrm.lt, tel. +370 (5) 2717244.

    Atrankos agentūra UAB „Amston“ gali prašyti kandidatų patikslinti arba papildyti pateiktus dokumentus. Laimėjęs atranką kandidatas, prieš išrenkant jį į akcinės bendrovės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario pareigas, privalės pateikti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai jo atitiktį reikalavimams patvirtinančių dokumentų originalus.

    Mėnesinis atlygis už akcinės bendrovės „Regitra“ valdybos nepriklausomo nario veiklą – ne mažesnis kaip 1/4 bendrovės vadovo vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio ir ne didesnis kaip bendrovės vadovo vidutinis mėnesinis darbo užmokestis. Akcinės bendrovės „Regitra“ ir jos valdybos nario veiklos sutarties projektas pridedamas prie šio skelbimo.

    Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 665, 121 punkte nurodytas lūkesčių raštas ir valstybės valdomos įmonės „Regitra“ veiklos strategija skelbiami valstybės valdomos įmonės „Regitra“ interneto svetainėje adresu https://www.regitra.lt/lt/imone/administracine-informacija/strateginiai-tikslai-vizija-ir-misija.

     

  • IT sprendimų vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: IT sprendimų vadovė (-as)

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2350–3000 Eur 

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojos (-o) veiklos rezultatus. Preliminariai 2820–3600 Eur (neatskaičius mokesčių) 

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome:  

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;  
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą;  
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;  
    • individualaus darbo laiko galimybę;  
    • papildomą sveikatos draudimą;  
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.  

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️Darbo pobūdis: 

    • dokumentacijos rengimas ir atnaujinimas (Atlasian įrankiais);  
    • viešųjų pirkimų inicijavimas ir sutarčių su trečiosiomis šalimis administravimas; 
    • įmonės darbuotojų konsultavimas ir techninės pagalbos teikimas IT klausimais; 
    • bendravimas su techninės ir programinės įrangos tiekėjais pakeitimų valdymo ir gedimų šalinimo procese; 
    • verslo valdymo, dokumentų valdymo sistemų priežiūra ir jų integracija; 
    • techninių specifikacijų rengimas; 
    • IT verslo sprendimų ir projektų valdymas , tobulinimas ir optimizavimas iš IT pusės pagal Agile ir Scrum metodikas. 

     

    ☑️ Mes tikimės kad esi motyvuota (-as) bendradarbiaujant komandoje ir savarankiškai prisidėti prie įmonės tikslų įgyvendinimo ir efektyvaus IT sistemų valdymo. Esi pasiruošusi (-ęs) dalintis bei būti atsakinga (-as) mūsų įmonės narė (-ys). 


    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 
    • anksčiau dirbai kaip rezultatyvus (-i) projektų vadovas (-ė), produkto savininkas (-ė) ar verslo analitikas (-ė);
    • ne mažiau kaip 2 metus sėkmingai administravai, palaikei ir plėtojai IT sistemas pagal Agile, Scrum ar lygiavertes metodikas;
    • turi analitinį mąstymą, gebi sisteminti, apibendrinti ir aiškiai iškomunikuoti informaciją raštu ir žodžiu; 
    • jautiesi atsakingas (-a) už kliento poreikius, lūkesčius ir problemas;
    • gerai moki planuoti savo ir komandos darbo laiką; 
    • turi puikius bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžius; 
    • nori nuolatos augti, o turimas žinias tobulinti; 
    • gali pasigirti Agile, Scrum, BPMN, ITIL ar SQL žiniomis .

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui:  el. paštas karjera@regitra.lt 

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

     

  • Socialinės atsakomybės ir tvarumo vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: Socialinės atsakomybės ir tvarumo vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3200 - 4000 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (3840 - 4800 Eur bruto)

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • formuosi įmonės socialinės atsakomybės ir tvarumo politiką;
    • kursi socialinės atsakomybės ir tvarumo strategiją įmonėje, nustatysi jos įgyvendinimo priemones, užtikrinsi jų įgyvendinimą;
    • analizuosi ir nustatysi pagrindinius poveikius, kuriuos įmonė daro tvarumo srityje, teiksi siūlymus dėl mažinančių priemonių taikymo ir įgyvendinimo;
    • koordinuosi, organizuosi ir užtikrinsi tvarumo rodiklių duomenų surinkimą bei stebėseną įmonėje, diegsi tvarumo rodiklius į įmonės veiklos procesus ir užtikrinsi nuolatinę jų priežiūrą;
    • rengsi su socialine atsakomybe ir tvarumo veikla susijusią dokumentaciją, įgyvendinimo planus ir vykdysi nuolatinį jos atnaujinimą ir tobulinimą, stebėseną ir kontrolę;
    • rengsi tvarumo, socialinės atsakomybės ataskaitas pagal nustatytus standartus, tarptautinėms ir nacionalinėms institucijoms ir įstaigoms;
    • dalyvausi įmonės strateginio veiklos plano rengime, teiksi siūlymus dėl socialinės atsakomybės ir tvarumo sprendimų įtraukimo į įmonės veiklą;
    • organizuosi mokymus, paskaitas įmonės darbuotojams socialinės atsakomybės, tvarumo temomis, ugdysi darbuotojų sąmoningumą, įsitraukimą.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį socialinės atsakomybės, tvarumo/darnumo veiklos ar iniciatyvų vykdymo ir (ar) vystymo ir (ar) diegimo srityse;
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • turi žinių apie organizacijų tvaraus vystymo strategijų kūrimą, išmanai tvarumo metodus, su tvarumu susijusią dokumentaciją, keliamus reikalavimus, gebi juos taikyti praktikoje.

     

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Socialinės atsakomybės ir tvarumo vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2600 - 3100 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus(Preliminariai 3120 - 3720 eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • valdyti ir administruoti darbuotojo atsakomybėje esančius projektus;
    • teikti siūlymus skyriaus vadovui dėl organizacijos projektų vadybos procesų, įrankių tobulinimo;
    • teikti metodinę pagalbą visiems projektų dalyviams ir konsultuoti padalinių darbuotojus dėl projektų valdymo gerųjų praktikų;
    • organizuoti su projektų valdymu susijusius susitikimus, komunikuoti apie priimtus sprendimus projektų savininkams ir kitoms suinteresuotoms šalims;
    • rengti valdomų projektų dokumentaciją ir eigos ataskaitas.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 1 (vienerių) metų didelių projektų valdymo patirtį;moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygiu B1;
    • išmanai veiklos procesų modeliavimą, taikant verslo procesų modelio bei žymėjimo (BPMN) metodą ir išmanai projektų vadybos principus;
    • išmanai bent vieną organizacijos architektūros sistemą (angl. Enterprise architecture framework);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siusti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Rinkodaros projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Rinkodaros projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2600-3100 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. ​​​​​​​Preliminariai (3120 – 3720) Eur. 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Darbo sutartis: Neterminuota 

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Rūpintis vientisa įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Tik tok, Linked in bei kt.);
    • Organizuoti bei įgyvendinti turinio rinkodaros projektus;
    • Kurti vizualinį turinį (pvz. video reels bei kt.);
    • Gebėti aiškiai ir kūrybiškai pateikti įmonės siunčiamą informaciją klientui;
    • Sekti bei analizuoti pasiektus rezultatus ir teikti įžvalgas.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi aukštąjį universitetinį (arba jam prilygintą) išsilavinimą;
    • Turi ne mažesnę nei 2 metų analogiško darbo patirtį;
    • Gebi ir mėgsti filmuoti bei montuoti video turinį, turi patirties dirbant su skirtingomis subtitravimo, dirbtinio intelekto, ir kitomis programomis;
    • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius - (MS Office), Adobe Photoshop, Canva, CapCut;
    • Domiesi socialinių tinklų tendencijomis ir gebėti jas pritaikyti praktiškai;
    • Puikiai moki valstybinę kalbą žodžiu ir raštu bei vairuoji automobilį.

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: 

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Rinkodaros projektų vadovė (-as)“. 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame. 

  • Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400 - 1800 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 1680 - 2160 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • priimti ir išsiusti įmonės dokumentų, paštų siuntas, siuntinius ir užtikrinti gautų dokumentų valdymą bei Įmonėje parengtų dokumentų, registravimą Dokumentų Valdymo Sistemoje, jų išsiuntimą išoriniams adresatams; 
    • administruoti įmonės bendrąją elektroninio pašto paskyrą, elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacinės sistemos paskyrą; 
    • priimti lankytojus ir derinti jiems pokalbio laiką su įmonės generaliniu direktoriumi ir atsakyti į lankytojų klausimus, priimti ir suteikti informaciją telefonu;
    • užtikrinti įmonės generalinio direktoriaus darbo vietos patalpose esančios biuro įrangos ir buitinės technikos parengimą naudojimui ir informuoti įmonės generalinį direktorių apie gautą informaciją, laukiančius lankytojus, skubius prašymus ar kitas reikšmingas aplinkybes;
    • teikti metodinę pagalbą įmonės darbuotojams dokumentų rengimo ir dokumentų valdymo sistemos naudojimo klausimais;
    • peržiūrėti dokumentų valdymo sistemoje įmonės generalinio direktoriaus patvirtintus veiklos įsakymus, jų aktualumą, teikti siūlymus atsakingiems vadovams dėl šių įsakymų galiojimo;
    • tvarkyti įmonės administracijos popierinių dokumentų archyvą (išskyrus finansinių ir personalo dokumentų archyvus), organizuoti įmonėje nustatytų dokumentų perdavimą archyvavimo paslaugą teikiančiam paslaugų teikėjui ir atlikti saugomų dokumentų bylų apskaitą, pasibaigus dokumentų saugojimo terminui, atrinkti bylas (dokumentus) naikinimui.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais ir turi patirties dirbant su dokumentų valdymo sistemomis;
    • žinai tarnybinio etiketo reikalavimus bei moki taktiškai bendrauti su įmonės klientais, svečiais ir bendradarbiais;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.