LT

Darbas administracijoje

Nepraleiskite naujienų apie laisvas darbo vietas. Prenumeruokite ir gaukite naujienlaiškį kiekvieną mėnesį. 

Prenumeruokite

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųskite CV

  • IT sprendimų valdymo skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: IT sprendimų valdymo skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3500-4500 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (4200-5400).

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • organizuosi skyriaus darbą taip, kad būtų tinkamai atliekamos pavestos funkcijos ir uždaviniai;
    • organizuosi priimtų sprendimų vykdymą bei kontrolę;
    • prisidėsi prie įmonės IT strategijos formavimo, užtikrinsi jos įgyvendinimą bei atitikimą įmonės pasirinktoms strateginėms kryptims;
    • užtikrinsi įmonės IT sprendimų valdymą;
    • valdysi bendradarbiavimui tarp departamento ir kitų įmonės padalinių naudojamus procesus ir metodus, užtikrinsi, kad jų veikla būtų sėkminga, o IT sprendimų plėtra įmonėje atitinka įmonės poreikius;
    • valdysi IT sprendimų plėtros poreikius ir planus bei užtikrinsi skyriaus IT sprendimų plėtros planų įgyvendinimą;
    • valdysi įmonėje naudojamų informacinių sistemų pakeitimų procesą ir pakeitimų registrą;
    • koordinuosi bendradarbiavimą su IT sprendimų teikime dalyvaujančiomis trečiosiomis šalimis;
    • užtikrinsi įmonės IT pakeitimų valdymui būtinų įrankių diegimą ir tinkamą jų naudojimą;
    • sudarinėsi IT sprendimų plėtros biudžetus, kontroliuosi išlaidas;
    • esant poreikiui, pagal įmonėje priimtą paslaugų ir prekių pirkimo tvarką, inicijuosi IT sprendimų, įskaitant informacinių sistemų ir registrų plėtros ir priežiūros paslaugų įsigijimą;
    • esant poreikiui, bendrausi su veiklos procesų savininkais bei rinksi ir analizuosi jų poreikius, pasiūlymus bei pageidavimus;
    • rengsi ir derinsi techninių specifikacijų ir paraiškų projektus skyriaus kompetencijai priklausančios techninės ar programinės įrangos pirkimo klausimais;
    • derinsi sutarčių projektus skyriaus kompetencijai priklausančios techninės ar programinės įrangos pirkimo klausimais;
    • derinsi ir teiksi pastabas kituosemonės padaliniuose parengtiems dokumentams, kurie liečia informacines sistemas ir registrus, jų valdymą, tobulinimą ar įsigijimą;
    • rengsi ataskaitas, planus, pažymas, išvadas bei kitokio pobūdžio dokumentus, susijusius su skyriaus atliekamais uždaviniais ar vykdomais pirkimais;
    • rengsi normatyvinių dokumentų, reglamentuojančių informacinių sistemų naudojimą, valdymą ar tobulinimą, projektus;
    • teiksi pasiūlymus informacinių sistemų ir registrų valdymo, naujų technologijų taikymo ir modernizavimo klausimais;
    • teiksi pasiūlymus ir pagal kompetenciją dalyvausi rengiant ir derinant teisės aktų projektus.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje. 

    ☑️ Taip pat: 

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų vadovaujamo darbo patirtį;
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį informacinių sistemų plėtros projektų valdyme bei plėtros poreikių valdyme;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir kitų veiklą, dirbti komandoje;
    • gebi logiškai mąstyti ir analizuoti, mokėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas bei pasiūlymus;
    • gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
    • žinai informacinių technologijų ir telekomunikacijų panaudojimo specifiką duomenų kaupimui, perdavimui, apdorojimui ir saugojimui;
    • žinai pakeitimų valdymo metodikas, IT paslaugų teikimo ir valdymo procesus bei gebi juos taikyti organizacijoje.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

     

  • IT sprendimų vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: IT sprendimų vadovė (-as)

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2350–3000 Eur 

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojos (-o) veiklos rezultatus. Preliminariai 2820–3600 Eur (neatskaičius mokesčių) 

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome:  

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;  
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą;  
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;  
    • individualaus darbo laiko galimybę;  
    • papildomą sveikatos draudimą;  
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.  

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️Darbo pobūdis: 

    • dokumentacijos rengimas ir atnaujinimas (Atlasian įrankiais);  
    • viešųjų pirkimų inicijavimas ir sutarčių su trečiosiomis šalimis administravimas; 
    • įmonės darbuotojų konsultavimas ir techninės pagalbos teikimas IT klausimais; 
    • bendravimas su techninės ir programinės įrangos tiekėjais pakeitimų valdymo ir gedimų šalinimo procese; 
    • verslo valdymo, dokumentų valdymo sistemų priežiūra ir jų integracija; 
    • techninių specifikacijų rengimas; 
    • IT verslo sprendimų ir projektų valdymas , tobulinimas ir optimizavimas iš IT pusės pagal Agile ir Scrum metodikas. 

     

    ☑️ Mes tikimės kad esi motyvuota (-as) bendradarbiaujant komandoje ir savarankiškai prisidėti prie įmonės tikslų įgyvendinimo ir efektyvaus IT sistemų valdymo. Esi pasiruošusi (-ęs) dalintis bei būti atsakinga (-as) mūsų įmonės narė (-ys). 


    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 
    • anksčiau dirbai kaip rezultatyvus (-i) projektų vadovas (-ė), produkto savininkas (-ė) ar verslo analitikas (-ė);
    • ne mažiau kaip 2 metus sėkmingai administravai, palaikei ir plėtojai IT sistemas pagal Agile, Scrum ar lygiavertes metodikas;
    • turi analitinį mąstymą, gebi sisteminti, apibendrinti ir aiškiai iškomunikuoti informaciją raštu ir žodžiu; 
    • jautiesi atsakingas (-a) už kliento poreikius, lūkesčius ir problemas;
    • gerai moki planuoti savo ir komandos darbo laiką; 
    • turi puikius bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžius; 
    • nori nuolatos augti, o turimas žinias tobulinti; 
    • gali pasigirti Agile, Scrum, BPMN, ITIL ar SQL žiniomis .

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui:  el. paštas karjera@regitra.lt 

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

     

  • Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistas (-ė)

    ☑️Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, (preliminariai 2880-3960 Eur bruto).

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️Darbo pobūdis:

    • kursi, diegsi ir vystysi įmonės rizikų valdymo strategijas, leidžiančias užkirsti kelią galimoms grėsmėms ir efektyviai jas valdyti; 
    • kursi ir tobulinsi rizikos valdymo politiką ir procedūras, siekdamas geriausios praktikos įgyvendinimo; 
    • stebėsi ir vertinsi rizikų valdymą proceso atitiktį rizikų valdymą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams; 
    • dirbsi komandoje su kitais įmonės padaliniais, kad rizikų valdymo procesai būtų integruoti į kasdienę veiklą; 
    • dalyvausi atliekant rizikų identifikavimą ir vertinimą visose įmonės veiklos srityse; 
    • rengsi konsoliduotą įmonės rizikų valdymo priemonių planą ir rizikų portfelį;  
    • diegsi rizikų valdymo priemones, reaguosi į incidentus ir koordinuosi jų valdymą, užtikrindamas greitą situacijų sprendimą; 
    • teiksi konsultacijas rizikų valdymo klausimais įmonės valdymo organams, rizikų savininkams, procesų vadovams ir darbuotojams;  
    • atliksi rizikos analizę ir teiksi rekomendacijas įmonės valdymo organams, padedant priimti duomenimis pagrįstus sprendimus; 
    • dalyvausi vykdant rizikų ir jų valdymo priemonių stebėseną;  
    • vesi mokymus ir konsultuosi komandas, siekiant ugdyti rizikų valdymo kultūrą; 
    • rengsi rizikų valdymo ataskaitas ir teiksi rekomendacijas bei metodinę pagalbą dėl rizikų mažinimo sprendimų. 

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį dirbant rizikų, veiklos tęstinumo, organizacijos atsparumo valdymo srityse; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1lygiu; 
    • išmanai rizikų valdymo sistemos diegimo, įgyvendinimo ir tobulinimo principus; 
    • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️Papildoma informacija:  mielai atsakysime į iškilusius klausimus.Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame. 

  • Kokybės projektų vadovė (-as)

    Terminuota darbo sutartis

    ☑️ Pareigos: Kokybės projektų vadovė (-as)

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2000–2500 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2400 - 3000 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • kurti ir diegti paslaugų kokybės tikrinimo ir neatitikčių valdymo sistemą;
    • rengti klientų aptarnavimo standarto reikalavimus, inicijuoti šio standarto pakeitimus bei vykdyti klientų aptarnavimo standarto įgyvendinimo kontrolę;
    • rengti kokybės patikrinimo procedūras ir tikrinti paslaugų teikimo atitiktį kokybės reikalavimams;
    • inicijuoti procesų tobulinimą ir siūlyti proceso automatizavimo sprendimus, kurie padėtų užtikrinti paslaugų kokybę ir kontrolę;
    • vystyti, koordinuoti ir įgyvendinti projektus ir kitas iniciatyvas, kurių tikslas yra gerinti paslaugų kokybę;
    • analizuoti klientų lūkesčius, poreikius ir pasiūlymus bei skundus taip pat kokybinius rodiklius, rengti ataskaitas, teikti įžvalgas bei rekomendacijas;
    • kurti, diegti ir palaikyti į kokybę orientuotą organizacinę kultūrą.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad esi motyvuotas (-a) keistis ir keisti, esi pasiruošęs (-usi) dalintis bei būti atsakingu (-a) mūsų įmonės nariu (-e).


    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį veiklos kokybės valdymo, klientų aptarnavimo, klientų patirčių srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai klientų aptarnavimo principus bei veiklos kokybės valdymo principus ir įrankius;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

    Siųsti CV

     

    Papildoma informacija:  mielai atsakysime į iškilusius klausimus.Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400 - 1800 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 1680 - 2160 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • priimti ir išsiusti įmonės dokumentų, paštų siuntas, siuntinius ir užtikrinti gautų dokumentų valdymą bei Įmonėje parengtų dokumentų, registravimą Dokumentų Valdymo Sistemoje, jų išsiuntimą išoriniams adresatams; 
    • administruoti įmonės bendrąją elektroninio pašto paskyrą, elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacinės sistemos paskyrą; 
    • priimti lankytojus ir derinti jiems pokalbio laiką su įmonės generaliniu direktoriumi ir atsakyti į lankytojų klausimus, priimti ir suteikti informaciją telefonu;
    • užtikrinti įmonės generalinio direktoriaus darbo vietos patalpose esančios biuro įrangos ir buitinės technikos parengimą naudojimui ir informuoti įmonės generalinį direktorių apie gautą informaciją, laukiančius lankytojus, skubius prašymus ar kitas reikšmingas aplinkybes;
    • teikti metodinę pagalbą įmonės darbuotojams dokumentų rengimo ir dokumentų valdymo sistemos naudojimo klausimais;
    • peržiūrėti dokumentų valdymo sistemoje įmonės generalinio direktoriaus patvirtintus veiklos įsakymus, jų aktualumą, teikti siūlymus atsakingiems vadovams dėl šių įsakymų galiojimo;
    • tvarkyti įmonės administracijos popierinių dokumentų archyvą (išskyrus finansinių ir personalo dokumentų archyvus), organizuoti įmonėje nustatytų dokumentų perdavimą archyvavimo paslaugą teikiančiam paslaugų teikėjui ir atlikti saugomų dokumentų bylų apskaitą, pasibaigus dokumentų saugojimo terminui, atrinkti bylas (dokumentus) naikinimui.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais ir turi patirties dirbant su dokumentų valdymo sistemomis;
    • žinai tarnybinio etiketo reikalavimus bei moki taktiškai bendrauti su įmonės klientais, svečiais ir bendradarbiais;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.