LT

Darbas administracijoje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

  • PL/SQL programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

     

    ☑️ Pareigos: PL/SQL programuotojas (-a)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-jos) veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • naujų sistemų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų pakeitimų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų procesų tobulinimas, greitaveikos optimizavimas ir saugumo spragų šalinimas;
    • sistemų priežiūra ir incidentų sprendimas.

     

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 metų Oracle PL/SQL programavimo ir reliacinių duomenų bazių projektavimo patirtį;
    • esi atsakingas (-a), orientuotas (-a) į galutinį rezultatą ir darbų kokybę;
    • turi GIT ar kitų programinio kodo versijų kontrolės sistemų taikymo patirties;
    • turi darbo patirties su dideliais duomenų kiekiais ir registrų integracijomis;
    • privalumas, jei turi Oracle duomenų bazių administravimo žinių ir PHP patirties.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „PL/SQL programuotojas (-a)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: Žmonių ir kultūros vystymo skyrius, el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

     

  • Komercinių paslaugų vystymo vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Paslaugų valdymo ir vystymo departamento Komercinių paslaugų vystymo vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2600 - 3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (3120 - 3960 eur buto)

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius arba Panevėžys

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • formuoti įmonės komercinių paslaugų vystymo politiką ir kurti, įgyvendinti ir tobulinti įmonės komercinių paslaugų vystymo strategiją;
    • stebėti rinką, konkurencinę, technologinę aplinką, domėtis gerosiomis pasaulinėmis praktikomis ir inicijuoti būtinus atlikti veiksmus įmonės komercinių paslaugų vystymo srityje;
    • valdyti komercinių paslaugų katalogą, kainodarą, atlikti reikiamus perskaičiavimus, derinimus ir užtikrinti reikalingų sprendimų ir derinimų gavimą;
    • dalyvauti įmonės strateginio veiklos plano rengime, teikti siūlymus dėl komercinių paslaugų vystymo strateginių krypčių įgyvendinimo, valdymo, vystymo ir tobulinimo;
    • teikti ataskaitas, išvadas apie komercinių paslaugų teikimą, jų vystymą, rodiklių vykdymą;
    • rengti informaciją, pranešimus, vesti mokymus vidiniams ir išoriniams vartotojams apie teikiamas ir vystomas komercines paslaugas.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį komercinių paslaugų valdymo, plėtros, naujų paslaugų vystymo srityse;
    • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai komercinių paslaugų valdymo, plėtros ir vystymo, naujų produktų įvedimo ir kainodaros formavimo principus, gebi juos taikyti praktikoje;
    • gebi analizuoti klientų poreikius, strategiškai mąstyti, argumentuotai pagrįsti ilgalaikius sprendimus;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Komercinių paslaugų vystymo vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Žmonių ir kultūros vystymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Žmonių ir kultūros vystymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2125 - 2550 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas (iki 20 %) papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2550-3060 Eur bruto)..

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • organizuoti darbuotojų atrankas, aktyviai ieškoti kandidatų įvairiuose šaltiniuose atliepiant įmonės poreikius;
    • rengti teisės aktų susijusių su Įmonės personalo valdymo ir darbuotojų ugdymo klausimais, projektus;
    • rūpintis kolegų ugdymu;
    • koordinuoti naujokų įvedimo procesą;
    • Analizuoti kuruojamų sričių duomenis, rezultatus, diegti naujus procesus;
    • Konsultuoti kolegas darbuotojų atrankos, ugdymo, adaptacijos ir kitais žmogiškųjų išteklių klausimais.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.


    ☑️ Taip pat:

     

    • turi ne mažesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi sėkmingos patirties vykdant atrankas (patirtis pilname atrankos procese bei vadovų konsultavime);
    • gali pasidžiaugti savo aktyvia ir sklandžia komunikacija socialiniuose tinkluose ieškant naujų kolegų;
    • papildoma patirtis darbuotojų ugdymo srityje bei kitose žmogiškųjų išteklių srityse būtų privalumas.

     

    Siųsti CV


    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Žmonių ir kultūros vystymo skyriaus projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)

    ☑️ Pareigos: Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1800 - 2350 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, preliminariai 2160-2820 Eur bruto.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti ir vykdyti viešųjų pirkimų procedūras;
    • Įmonės viešųjų pirkimų valdymo tvarkos apraše nustatyta tvarka derinti pirkimo inicijavimo paraiškas;
    • rengti pirkimų, kuriuos teisės aktų nustatyta tvarka privalo vykdyti viešųjų pirkimų komisija, dokumentus; 
    • organizuoti viešųjų pirkimų sutarčių pasirašymą;
    • dalyvauti viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose ir rašyti viešųjų pirkimų komisijos protokolus;
    • nagrinėti tiekėjų pretenzijas dėl viešųjų pirkimų procedūrų vykdymo;
    • rengti ir teikti Viešųjų pirkimų tarnybai viešųjų pirkimų skelbimus, įvykdytų viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitas;
    • esant poreikiui, vykdyti mažos vertės pirkimus, pirkimus naudojantis elektroniniu CPO katalogu;
    • konsultuoti kolegas klausimais, susijusiais su kuruojama veikla.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi turėti ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje (patirtis perkančiojoje organizacijoje);
    • moki naudotis Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) bei Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) informacinės sistemos katalogu;
    • išmanai viešųjų pirkimų procedūras ir turi Viešųjų pirkimų tarnybos išduotą pirkimų specialisto pažymėjimą;
    • esi nepriekaištingos reputacijos; 
    • moki kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas bei pasiūlymus;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį iki 2024-03-28.

    Kandidatuoti

     

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.