LT

Darbas administracijoje

Nepraleisk naujienų apie laisvas darbo vietas. Prenumeruok ir gauk naujienlaiškį kiekvieną mėnesį. 

Prenumeruoti

  • Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistas (-ė)

     

    ☑️ Pareigos: Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistas (-ė)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400-3100 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, (preliminariai 2880-3720 Eur bruto).

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius

    ☑️Darbo pobūdis:

    • kursi, diegsi ir vystysi įmonės rizikų valdymo strategijas, leidžiančias užkirsti kelią galimoms grėsmėms ir efektyviai jas valdyti; 
    • kursi ir tobulinsi rizikos valdymo politiką ir procedūras, siekdamas geriausios praktikos įgyvendinimo; 
    • stebėsi ir vertinsi rizikų valdymą proceso atitiktį rizikų valdymą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams; 
    • dirbsi komandoje su kitais įmonės padaliniais, kad rizikų valdymo procesai būtų integruoti į kasdienę veiklą; 
    • dalyvausi atliekant rizikų identifikavimą ir vertinimą visose įmonės veiklos srityse; 
    • rengsi konsoliduotą įmonės rizikų valdymo priemonių planą ir rizikų portfelį;  
    • diegsi rizikų valdymo priemones, reaguosi į incidentus ir koordinuosi jų valdymą, užtikrindamas greitą situacijų sprendimą; 
    • teiksi konsultacijas rizikų valdymo klausimais įmonės valdymo organams, rizikų savininkams, procesų vadovams ir darbuotojams;  
    • atliksi rizikos analizę ir teiksi rekomendacijas įmonės valdymo organams, padedant priimti duomenimis pagrįstus sprendimus; 
    • dalyvausi vykdant rizikų ir jų valdymo priemonių stebėseną;  
    • vesi mokymus ir konsultuosi komandas, siekiant ugdyti rizikų valdymo kultūrą; 
    • rengsi rizikų valdymo ataskaitas ir teiksi rekomendacijas bei metodinę pagalbą dėl rizikų mažinimo sprendimų. 

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį dirbant rizikų, veiklos tęstinumo, organizacijos atsparumo valdymo srityse; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1lygiu; 
    • išmanai rizikų valdymo sistemos diegimo, įgyvendinimo ir tobulinimo principus; 
    • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️Papildoma informacija:  mielai atsakysime į iškilusius klausimus.Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųsti CV

  • IT sprendimų valdymo skyriaus IT sprendimų vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: IT sprendimų valdymo skyriaus IT sprendimų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2350-3000 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (2820-3600).

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • vertinsi planuojamų ar numatomų veiklos poreikių pokyčių įtaką naudojamoms IS, užtikrinsi, kad bus laikomasi priimtos IS architektūros vizijos; 
    • kartu su veiklos srities savininku formuosi IS plėtros planą, reikiamu dažnumu  koreguosi prioritetus, atsižvelgiant į atliekamą nuolatinę analizę, gautas užklausas ir pasiūlymus; 
    • derinsi plėtros planą su produkto plėtroje dalyvaujančiais departamento skyriais, esant  reikalui vertinsi galimybę reikiamus plėtros vykdymo darbus įsigyti iš trečiųjų šalių; 
    • būsi atsakingas už IS diegimo veiklų priežiūrą: projektavimo dokumentų peržiūrą, diegimo būsenos ataskaitų rengimą;
    • bendradarbiausi su veiklos srities savininku sprendžiant kitus kylančius klausimus, susijusius su IT sprendimais. Kartu su veiklos srities savininku inicijuosi esamų ir naujų IT sprendimų plėtros galimybių studijas, projektus, siūlysi veiklos savininkui galimus veiklos procesų patobulinimus; 
    • vykdysi poreikius atitinkančių IT produktų (programinės įrangos) fit-gap analizę; 
    • esant reikalui, dalyvausi įmonės projektuose, juose vykdysi IS analitiko rolę; 
    • dalyvausi kuriant ir keičiant IT strategiją, užtikrinsi, kad IT sprendimų plėtra atitiktų įmonės pasirinktas strategines kryptis; 
    • dalyvausi incidentų ir problemų valdymo procesuose; 
    • užtikrinsi, kad sukurtas IT sprendimas būtų tinkamai perduotas IT paslaugų teikimui; 
    • dalyvausi IT sprendimų pokyčių valdymo procese; 
    • vykdysi veiklos sričiai priklausančių IT sprendimų eksploatavimo kaštų kontrolę.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje. 

    ☑️ Taip pat: 

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą fizinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą; 
    • išmanai pakeitimų ir IS valdymo principus IS pakeitimų valdyme; 
    • turi UML ir BPMN notacijų žinių bei praktikos rengiant diagramas; 
    • turi duomenų modelio projektavimo žinių; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • moki analizuoti duomenis ir rengti įvairias ataskaitas dirbant su reliacinėmis duomenų bazėmis naudojant SQL kalbą;  
    • funkcinės architektūros projektavimo kompetencija būtų privalumas; 
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir kitų veiklą, dirbti komandoje; 
    • gebi logiškai mąstyti ir analizuoti, mokėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas bei pasiūlymus; 
    • gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių ir anglų kalbomis; 
    • UX/UI projektavimo principų supratimas būtų privalumas. 

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

     

  • JAVA programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

    ☑️ Pareigos: JAVA programuotojas (-a)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 3000 - 3960 Eur bruto).  

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

    • kurti ir tobulinti back-end sistemų komponentus naudojant Java bei Spring; 
    • priimti sprendimus tobulinant mikroservisų architektūrą; 
    • prisidėti prie CI/CD procesų kūrimo bei optimizavimo; 
    • teikti pasiūlymus sistemų kokybei ir efektyvumui pagerinti; 
    • dalyvauti kodo peržiūrose bei pakeitimų vertinime; 
    • bendradarbiauti su kitomis komandomis siekiant užtikrinti aukščiausią kokybę ir paslaugų našumą.

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį arba jam prilygintą fizinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę nei 2 (dvejų) metų patirtį dirbant su Java 8 ir naujesnėmis versijomis; 
    • turi ne mažesnę nei 1 (vienerių) metų patirtį dirbant su Spring Boot web servisų kūrimui; 
    • turi patirties dirbant su mikroservisų architektūra; 
    • turi patirties su Git versijavimo sistemomis; 
    • išmanai saugumo problemas, taikai švaraus kodo praktikas; 
    • esi proaktyvus ieškant naujų technologinių sprendimų ir įnovatyvių įrankių; 
    • gebi savarankiškai įsigilinti į reikalavimus bei atlikti užduotis; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite adresu:  karjera@regitra.lt su prierašu: „Java programuotojas (-a)“ 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus.  Kontaktai pasiteirauti: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Kokybės projektų vadovė (-as)

    Terminuota darbo sutartis

    ☑️ Pareigos: Kokybės projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2000–2500 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2400 - 3000 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • kurti ir diegti paslaugų kokybės tikrinimo ir neatitikčių valdymo sistemą;
    • rengti klientų aptarnavimo standarto reikalavimus, inicijuoti šio standarto pakeitimus bei vykdyti klientų aptarnavimo standarto įgyvendinimo kontrolę;
    • rengti kokybės patikrinimo procedūras ir tikrinti paslaugų teikimo atitiktį kokybės reikalavimams;
    • inicijuoti procesų tobulinimą ir siūlyti proceso automatizavimo sprendimus, kurie padėtų užtikrinti paslaugų kokybę ir kontrolę;
    • vystyti, koordinuoti ir įgyvendinti projektus ir kitas iniciatyvas, kurių tikslas yra gerinti paslaugų kokybę;
    • analizuoti klientų lūkesčius, poreikius ir pasiūlymus bei skundus taip pat kokybinius rodiklius, rengti ataskaitas, teikti įžvalgas bei rekomendacijas;
    • kurti, diegti ir palaikyti į kokybę orientuotą organizacinę kultūrą.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad esi motyvuotas (-a) keistis ir keisti, esi pasiruošęs (-usi) dalintis bei būti atsakingu (-a) mūsų įmonės nariu (-e).


    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį veiklos kokybės valdymo, klientų aptarnavimo, klientų patirčių srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai klientų aptarnavimo principus bei veiklos kokybės valdymo principus ir įrankius;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.


    Siųsti CV

     

    Papildoma informacija:  mielai atsakysime į iškilusius klausimus.Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

    ☑️ Pareigos: Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2900-3700 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. ​​​​​​​Preliminariai 3480 - 4440 Eur bruto. 

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • planuoti ir atlikti funkcijas, susijusias su išorinių, vidinių ar individualių korupcijos rizikos veiksnių bendrovėje apskaita, analize, prevencinių priemonių bei tyrimo organizavimu;
    • atlikti korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą, teikti motyvuotas išvadas dėl bendrovės veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė;
    • organizuoti ir (ar) atlikti bendrovės darbuotojų apklausas, nuomonės tyrimus;
    • tvarkyti, organizuoti ir (ar) atlikti atsparumo korupcijai lygio nustatymą;
    • atlikti teisės aktų projektų antikorupcinius vertinimus;
    • atlikti bendrovės darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną;
    • konsultuoti bendrovės darbuotojus viešų ir privačių interesų deklaracijų pildymo klausimais, esant poreikiui, bendradarbiauti su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija interesų derinimo klausimais;
    • kontroliuoti, kaip bendrovės darbuotojai laikosi antikorupcinio elgesio standartų, konsultuoja juos antikorupcinio elgesio klausimais;
    • organizuoti ir (ar) rengti mokymus, orientuotus į bendrovės darbuotojų antikorupcinio sąmoningumo stiprinimą;
    • atlikti informacijos ir (ar) duomenų tikrinimus dėl galimų bendrovės darbuotojų nusižengimų ir teikti išvadas skyriaus vadovui;
    • dalyvauti tiriant teisės pažeidimus (įskaitant korupcinio pobūdžio);
    • tvarkyti ir (ar) nagrinėti vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu gautą informaciją apie pažeidimus, rinkti ir kaupti nuasmenintus statistinius duomenis, susijusius su gautų pranešimų skaičiumi, ir sisteminti tų duomenų nagrinėjimo rezultatus;
    • rengti korupcijos prevencijos veiksmų planą, atlikti šio plano įgyvendinimo stebėseną;
    • sudaryti pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašą arba organizuoti jo sudarymą, taip pat dalyvauti ir teikti nuomonę personalo formavimo procedūrose vertinant iš Specialiųjų tyrimų tarnybos gautą informaciją apie asmenį;
    • teikti pasiūlymus skyriaus vadovui bei bendrovės generaliniam direktoriui dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo ir įgyvendinimo;
    • prižiūrėti bendrovės darbuotojų atžvilgiu vykdomos lobistinės veiklos deklaravimą ir vykdyti šios veiklos kontrolę;
    • pagal poreikį atlikti kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką;
    • rengti su atliekamomis funkcijomis susijusius bendrovės dokumentus (teisės aktus, raštus, planus, ataskaitas);
    • dalyvauti bendrovės generalinio direktoriaus sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose, teikti reikalingą informaciją bei pasiūlymus;
    • nagrinėti asmenų prašymus ir skundus, rengti atsakymus į juos.

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų srities išsilavinimą;
    • turi darbo patirties korupcijos prevencijos ar korupcinių ir (ar) darbo pareigų pažeidimų tyrimo bei asmens duomenų apsaugos srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

  • IT paslaugų skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: IT paslaugų skyriaus vadovė (-as) 

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3500 - 4200 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 4200 - 5400 Eur bruto). 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą Nuotolinio darbo galimybę
    • Lietuvoje bei užsienyje Individualaus darbo laiko galimybę 
    • Papildomą sveikatos draudimą 
    • Nemokamą automobilio parkavimą 
    • Vairuoji elektromobilį? Įkrauk jį darbe. 

    ☑️  Darbo pobūdis:

    • organizuoti ir kontroliuoti skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymą, administruoti skyriaus darbą, paskirstyti užduotis;  
    • teikti pasiūlymus informacinių technologijų infrastruktūros valdymo, naujų technologijų taikymo ir modernizavimo klausimais. 
    • rengti ataskaitas, planus, pažymas, išvadas bei kitokio pobūdžio dokumentus, susijusius su skyriaus atliekamais uždaviniais ar vykdomais pirkimais; 
    • derinti ir teikti pastabas kitų bendrovės skyrių parengtiems dokumentams, susijusiems su informacinių technologijų infrastruktūra, jos valdymu, tobulinimu ar įsigijimu;  
    • derinti techninių specifikacijų ir sutarčių projektus komandos kompetencijai priklausančios techninės ar programinės įrangos pirkimo klausimais; 
    • bendradarbiauti su bendrovės struktūriniais padaliniais, kitomis organizacijomis skyriaus veiklos klausimais;  
    • sudarinėti skyriaus biudžetą, kontroliuoti išlaidas;  
    • esant poreikiui, pagal bendrovė priimtą paslaugų ir prekių pirkimo tvarką, inicijuoti ir organizuoti informacinių technologijų paslaugų teikimo ir valdymo bei tobulinimo paslaugų įsigijimą;  
    • esant reikalui, koordinuoti veiklos atkūrimo po ekstremalių įvykių planų vykdymą, veiklos tęstinumo (kiek tai susiję su departamento teikiamomis paslaugomis) procedūrų įgyvendinimą; 
    • užtikrinti bendradarbiavimą su IT paslaugų teikime dalyvaujančiomis trečiosiomis šalimis; 
    • užtikrinti, kad būtų vykdoma departamento teikiamų paslaugų pasiekiamumo bei kitų esminių kiekybinių ir kokybinių parametrų stebėsena, raportuoti apie faktinius IT paslaugų parametrų rodiklius, užtikrinti eskalavimą, kai faktiniai IT paslaugų rodikliai nesiekia suderintų paslaugų lygio reikalavimų; 
    • užtikrinti, kad priimant IT paslaugas eksploatavimui, būtų tinkamai paruošti ir dokumentuoti visi paslaugos aspektai; 
    • užtikrinti bendrovės IT paslaugų stebėjimą, IT veiklos valdymui būtinų įrankių diegimą ir tinkamą jų naudojimą; 
    • užtikrinti bendrovės poreikius atitinkančią IT pagalbos tarnybos veiklą; 
    • užtikrinti IT paslaugų katalogo valdymą, sklandų jame įvardintų IT paslaugų teikimą naudotojams; 
    • užtikrinti, kad departamentas savo klientams teiktų IT paslaugas laikydamasis ITIL metodologijoje ir NIS2  direktyvoje numatytų gerųjų praktikų; 
    • organizuoti skyriaus kompetencijai priskirtų veiklos planų ir ataskaitų rengimą bei kontroliuoti jų vykdymą; 
    • organizuoti IT paslaugų valdymo (ITSM) politikos, procesų bei taikomų standartų suformavimą ir įdiegimą; 
    • atsakyti už IT paslaugų teikimo (ITSM) procesų, taip pat šiuos procesus palaikančių įrankių, įdiegimą departamente, tinkamą jų taikymą;  
    • prisidėti prie bendrovės IT strategijos formavimo, užtikrinti jos įgyvendinimą bei atitikimą bendrovės pasirinktoms strateginėms kryptims; 
    • organizuoti priimtų sprendimų vykdymą bei kontrolę. ​

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️  Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei trijų metų vadovaujamo darbo patirtį;
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 
    • žinai IT paslaugų teikimo ir valdymo procesus bei gebi juos taikyti bendrovėje; 
    • žinai informacinių technologijų ir telekomunikacijų panaudojimo specifiką duomenų kaupimui, perdavimui, apdorojimui ir saugojimui; 
    • gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 
    • gebi logiškai mąstyti ir analizuoti, mokėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas bei pasiūlymus; 
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir kitų veiklą, dirbti komandoje; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;  
    • turi ne mažesnę nei trijų metų Ivanti service manager programinės įrangos naudojimo patirtį;  
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį informacinių technologijų paslaugų valdymo srityje.​

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:savo gyvenimo aprašymą (CV) el. paštu karjera@regitra.lt su nuoroda „IT paslaugų skyriaus vadovė (-as) ” 

    ​​​​​​​Kontaktai pasiteiravimui: karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Transporto priemonių registracijos paslaugų skyriaus vyresnioji (-ysis) specialistė (-as)

    ☑️ Pareigos: Transporto priemonių registracijos paslaugų skyriaus vyresnioji (-ysis) specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2000- 2500 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (2400 - 2500 eur bruto) 

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • idividualaus darbo laiko galimybę;
    • papildomą sveikatos draudimą;
    • nemokamą automobilio parkavimą;
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • valdyti ir vystyti valstybinių registracijos numerio ženklų ir registracijos liudijimų blankų užsakymų, apskaitos ir logistikos procedūras;
    • inicijuoti ir vykdyti valstybinių registracijos numerio ženklų ir registracijos liudijimų blankų gamybos paslaugų viešuosius pirkimus ir koordinuoti įmonės sudarytą (-as) tokio pobūdžio paslaugų sutartį (-is);
    • planuoti ir inicijuoti naujų valstybinių registracijos numerio derinių serijų išleidimą, teikti valstybinio registracijos numerio ženklų gamintojui registruojamoms transporto priemonėms numatomų skirti valstybinių registracijos numerių raidžių derinius,. kontroliuoti, kad skiriami valstybiniai registracijos numerio deriniai būtų unikalūs (nesutampantys);
    • spręsti su valstybinio registracijos numerio ženklais susijusius transporto priemones registruojančių įmonės padalinių darbuotojų incidentus;
    • spręsti su valstybinio registracijos numerio ženklų gamintoju iškylančius klausimus dėl numerio ženklų gamybos, pristatymo ir kitų sutartinių įsipareigojimų vykdymo; 
    • dalyvauti vardinio registracijos numerio derinių komisijos veikloje ir nagrinėti pareiškėjų vardinių registracijos numerio derinių priimtinumą teisės aktų reikalavimams, rengti argumentuotus atsakymus pareiškėjams;
    • inicijuoti ir dalyvauti kuriant/tobulinant informacines sistemas, susijusias su valstybinių registracijos numerio ženklų ir registracijos liudijimų blankų užsakymų, apskaitos ir logistikos procedūromis;
    • konsultuoti transporto priemonių registracijos paslaugas teikiančius ir klientus aptarnaujančius įmonės darbuotojus;
    • rengti ir teikti transporto priemones registruojantiems įmonės padalinių darbuotojams informacinę medžiagą bei dalyvauti ruošiant mokymo, kompetencijos kėlimo planus, mokymo medžiagą, organizuoti įmonės darbuotojų apmokymą, kompetencijos kėlimą.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį transporto priemonių registracijos arba klientų aptarnavimo srityje. Privalumas, jeigu išmanai kelių transporto priemonių registravimo tvarką reglamentuojančius teisės aktus;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;.
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, nusimatyti prioritetus, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • būtų privalumas, jeigu moki anglų kalbą B1 lygiu.

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „TPRS vyr.specialistė (-as) VNŽ sritis”.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.