

☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)
☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400 - 1800 Eur
Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 1680 - 2160 Eur bruto).
Prisijungus prie mūsų siūlome:
- Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
- Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
- Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
- Individualaus darbo laiko galimybę;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Nemokamą automobilio parkavimą;
- Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.
Kitos papildomos naudos.
☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius
☑️ Darbo pobūdis:
- priimti ir išsiusti įmonės dokumentų, paštų siuntas, siuntinius ir užtikrinti gautų dokumentų valdymą bei Įmonėje parengtų dokumentų, registravimą Dokumentų Valdymo Sistemoje, jų išsiuntimą išoriniams adresatams;
- administruoti įmonės bendrąją elektroninio pašto paskyrą, elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacinės sistemos paskyrą;
- priimti lankytojus ir derinti jiems pokalbio laiką su įmonės generaliniu direktoriumi ir atsakyti į lankytojų klausimus, priimti ir suteikti informaciją telefonu;
- užtikrinti įmonės generalinio direktoriaus darbo vietos patalpose esančios biuro įrangos ir buitinės technikos parengimą naudojimui ir informuoti įmonės generalinį direktorių apie gautą informaciją, laukiančius lankytojus, skubius prašymus ar kitas reikšmingas aplinkybes;
- teikti metodinę pagalbą įmonės darbuotojams dokumentų rengimo ir dokumentų valdymo sistemos naudojimo klausimais;
- peržiūrėti dokumentų valdymo sistemoje įmonės generalinio direktoriaus patvirtintus veiklos įsakymus, jų aktualumą, teikti siūlymus atsakingiems vadovams dėl šių įsakymų galiojimo;
- tvarkyti įmonės administracijos popierinių dokumentų archyvą (išskyrus finansinių ir personalo dokumentų archyvus), organizuoti įmonėje nustatytų dokumentų perdavimą archyvavimo paslaugą teikiančiam paslaugų teikėjui ir atlikti saugomų dokumentų bylų apskaitą, pasibaigus dokumentų saugojimo terminui, atrinkti bylas (dokumentus) naikinimui.
Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.
☑️ Taip pat:
- turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
- išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
- moki naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais ir turi patirties dirbant su dokumentų valdymo sistemomis;
- žinai tarnybinio etiketo reikalavimus bei moki taktiškai bendrauti su įmonės klientais, svečiais ir bendradarbiais;
- moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
Siųsti CV
☑️ Papildoma informacija:
savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)“.
Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt.
Konfidencialumą garantuojame.
