Informacija telefonu8 700 55151
LT

Darbas padalinyje

  • Egzaminuotojas (-a) (Vilniuje, Šiauliuose)

     

    ☑️ Pareigos: specialistas (-ė) (egzaminuotojas (-a)).

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1453-1663 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už asmeninius darbuotojo (-os) veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Serbentų g. 220, Šiauliai

    Darbo vietų skaičius: 1 darbo vieta

     

    ☑️ Darbo vieta: Lentvario g. 7, Vilnius

     Darbo vietų skaičius: 3 darbo vietos

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • Tikrinti asmenų, siekiančių gauti ar susigrąžinti teisę vairuoti motorines transporto priemones, praktinius transporto priemonių valdymo įgūdžius ir gebėjimus

     

    ☑️ Atrankos eiga:

     

    • Atrankos metu bus vertinami pretendentų, kurie atitiko bendruosius reikalavimus, praktiniai transporto priemonės valdymo įgūdžiai, vairavimo teorinės žinios, taip pat atliekamas psichologinis ir motyvacinis pretendentų vertinimas bei egzaminuotojo kompetencija (po mokymų atrankos pabaigoje)

     

    ☑️ Bendrieji reikalavimai:

     

    • Turėti ne žemesnį negu aukštesnysis išsilavinimą
    • Būti ne jaunesniam (-ei) kaip 23 metų
    • Turėti ne mažesnę kaip 3 metų B kategorijos transporto priemonių vairavimo patirtį
    • Būti nepriekaištingos reputacijos
    • Per pastaruosius trejus metus nebuvo ir nėra atimta teisė vairuoti transporto priemones
    • Privalumas geras anglų ir/ar rusų kalbų mokėjimas

     

    ☑️ Kompetencijos reikalavimai:

     

    Turėsi žinoti ir išmanyti:

     

    • Saugaus vairavimo pagrindus: išmanyti elgsenos vairuojant teorinius pagrindus, įžvelgti pavojų ir gebėti išvengti avarijos
    • Transporto priemonių technines ir fizines savybes
    • Vairavimą efektyviau naudojant kurą ir mažiau kenkiant aplinkai
    • Mokymo turinį, kuriuo grindžiami reikalavimai vairavimo egzaminui
    • Reikalavimus vairavimo egzaminui, vertinimo teoriją ir metodus
    • Teisės aktus, reglamentuojančius kelių eismą
    • Turėsi sugebėti ir būti įgudęs (-usi):
    • Apibrėžti ir paaiškinti, ko vairuotojas gali tikėtis egzamino metu
    • Aiškiai pateikti informaciją, pasirinkdamas (-a) egzaminuojamam vairuotojui tinkamą turinį, stilių, kalbą ir kontekstą, gebėti atsakyti į egzaminuojamo vairuotojo klausimus
    • Atidžiai sekti, stebėti ir nuosekliai vertinti vairuotojo veiksmus, ypač teisingą ir visapusišką pavojingų situacijų atpažinimą, tokių situacijų priežasties ir galimų padarinių nustatymą, įgytą kompetenciją ir klaidų pripažinimą
    • Greitai įsisavinti informaciją ir pateikti esminius dalykus
    • Atpažinti potencialias problemas ir sugebėti jas išspręsti
    • Laiku pateikti aiškų ir konstruktyvų atsiliepimą apie egzamino rezultatus
    • Elgtis su vairuotojais pagarbiai ir vertinti juos vienodai

     

    ☑️ Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:

     

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus siųskite el. paštu karjera@regitra.lt su nuoroda „Specialistas (-ė) (egzaminuotojas (-a))“ iki 2021-05-25.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (-ė)–konsultantas (-ė) (Vilniuje, Klaipėdoje, Tauragėje, Telšiuose)

     

    ☑️ Pareigos: Klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (-ė)–konsultantas (-ė)

     

    ☑️Darbo užmokestis (bruto): 907-1100 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️Darbo vieta: Lentvario g. 7, Vilnius  /  Šiaurės pr. 25, Klaipėda  /  Melioratorių g. 12, Tauragė  /  Mažeikių g. 13, Telšiai

     

    ☑️Darbo pobūdis:

     

    • Klientų konsultavimas ir informacijos teikimas TIK telefonu, el. paštu ir / arba socialiniuose tinkluose
    • Registracija į vairavimo egzaminus telefonu
    • Darbas su įmonėje naudojamomis sistemomis

     

    ☑️Mes tikimės, kad esi motyvuotas (-a) keistis ir keisti, esi pasiruošęs (-usi) dalintis bei būti atsakingu (-a) mūsų įmonės nariu (-e).


    ☑️Taip pat:

     

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą
    • Privalumas, jei turi patirties informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis ir / arba  klientų aptarnavimo srityje
    • Turi gerus bendravimo su klientais įgūdžius, puikiai sprendi ir moki suvaldyti konfliktines situacijas
    • Esi komunikabilus (-i) ir nori tobulėti
    • Privalumas, jei moki anglų kalbą

     
    Siųsti CV


    ☑️Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite iki 2021-05-20 su nuoroda „Klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (-ė)–konsultantas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Transporto priemonių registracijos jaunesnysis (-ioji) specialistas (-ė) (Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose)

     

    ☑️ Pareigos: jaunesnysis (-ioji) specialistas (-ė)

     

    ☑️ Darbo vieta: Lentvario g. 7, Vilnius  /  Šiaurės pr. 25, Klaipėda  /  Serbentų g. 220, Šiauliai

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1100-1277 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • Klientų, pageidaujančių gauti motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registracijos paslaugas, aptarnavimas
    • Transporto priemonių registracijos operacijų vykdymas
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

     

    • Turi ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas
    • Išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas – patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje)
    • Gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus
    • Turi kompiuterinio raštingumo pagrindus

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite iki 2021-05-14.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.