LT

Naujienos

2020 03 15
„Regitra“ klientus aptarnaus tik skaitmeniniais kanalais

Savaitgalį Vyriausybei priėmus sprendimą skelbti karantiną visoje šalyje, „Regitra“ klientų aptarnavimą perkelia į elektroninę erdvę. Karantino laikotarpiu – nuo kovo 16 d. iki 30 d. – asmenys fiziškai nebus aptarnaujami. Dėl šios priežasties atšaukiami visi iš anksto suplanuoti klientų vizitai padaliniuose. Taip pat nevyks ir teorijos bei praktikos egzaminai.

Atšaukiami suplanuoti egzaminai

Iki kovo 30 d. imtinai nevyks visi šiomis dienomis suplanuoti teorijos ir praktikos egzaminai. Minimu laikotarpiu užsiregistravusius į egzaminus asmenis „Regitra“ apie tai informuos nurodytais kontaktais. Tuo tarpu kiti – po kovo 30 d. – suplanuoti egzaminai šiuo metu nėra atšaukiami. Tolimesni sprendimai priklausys nuo esamos situacijos šalyje.

Taip pat svarbu pastebėti, kad nauji egzaminai iki atskiro sprendimo kol kas nėra planuojami.

Paslaugos bus teikiamos tik internetu

Šiandien „Regitra“ savo klientams yra sudariusi sąlygas daugelį paslaugų atlikti tiesiog internetu. Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti Lietuvoje eksploatuotą automobilį ar pranešti apie jo pardavimą. Elektroninės paslaugos gali būti naudingos ir tais atvejais, jei asmuo prarado arba netyčia sugadino vairuotojo pažymėjimą, transporto priemonės registracijos liudijimą ar numerio ženklus.

Taigi, šiuo laikotarpiu klientai kviečiami reikiamas paslaugas atlikti tiesiog iš savo namų:

 

Atkreipiame dėmesį, kad visi elektroniniai užsakymai bus pristatyti priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo: į siuntų savitarnos terminalus arba namus.

Šiuo metu įmonė deda visas pastangas ir ieško sprendimų, kad elektroninės paslaugos būtų prieinamos dar platesniam klientų ratui.

„Regitra“ nuo rytojaus ryto kviečia gyventojus elektroninių paslaugų klausimais kreiptis bendruoju telefonu +370 700 55151 arba el. paštu info@regitra.lt