LT

Naujienos

2021 05 14
Siekiant efektyviau valdyti klientų srautus, keičiama jų aptarnavimo tvarka „Regitroje“

Nuo 2021 m. gegužės 28 d. „Regitroje“ keičiama klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, bus aptarnaujami ir be išankstinės registracijos. Toks sprendimas priimtas siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną. Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.
 
Primename, kad šiuo metu daugelis klientų „Regitros“ padaliniuose aptarnaujami pagal išankstinę registraciją. Kitaip tariant, pirmenybė teikiama užsiregistravusiems asmenims, o neužsiregistravusieji aptarnaujami tik tuomet, kai atsiranda laisvų vietų.

„Matome, kad dėl karantino ribojimų atlaisvinimo, suaktyvėjusios automobilių prekybos ir dėl naujai įsigaliojusios tvarkos šiuo metu išaugo „Regitros“ paslaugų poreikis. Reaguojame į situaciją ir siekdami, kad klientai skubiais atvejais galėtų paslaugas gauti operatyviai, perskirstome klientų srautus. Padaliniuose atversime daugiau aptarnavimo langelių be išankstinės registracijos. Tie, kurie norės būti aptarnauti numatytu laiku, turės ir toliau galimybę naudotis išankstine registracija. Na, o kiti galės atvykti ir laukti vietoje“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Ši tvarka įsigalios už dviejų savaičių, t. y. nuo 2021 m. gegužės 28 d., nes šiuo metu iš anksto registruojantis vietų skaičius yra maksimaliai suplanuotas būsimoms dviem savaitėms. Taigi jau užsiregistravę asmenys bus aptarnaujami numatytu laiku.

Didinami žmogiškieji ištekliai

Atsižvelgdama į tai, kad yra išaugęs transporto priemonių registracijos poreikis, „Regitra“ didina šios srities darbuotojų skaičių. Šiuo metu ieškoma 11 transporto priemonių registracijos specialistų visoje Lietuvoje, iš jų 7 –Vilniuje.

Taip pat, atsižvelgiant į tai, kad padidėjo klientų konsultacijų poreikis, iki gegužės 1 d. buvo priimti papildomai 5 darbuotojai, o artimiausiu metu numatoma priimti dar 10. Be to, nuo gegužės mėnesio buvo pailgintas informacijos centro darbo laikas pirmadieniais–ketvirtadieniais iki 18.00 val.

Spartesnis verslo klientų aptarnavimas

Siekiant paspartinti verslo klientų aptarnavimą, naujų transporto priemonių gamintojų atstovai jau šiuo metu aptarnaujami papildomai nedarbo dienomis.

Nuo gegužės 17 d. naujų transporto priemonių gamintojų atstovai, kurie registruoja didelius kiekius automobilių, palaipsniui irgi bus pradėti aptarnauti atskirame Vilniaus padalinyje. Tam bus skirtas vienas iš trijų sostinėje esančių padalinių, įsikūręs A. Juozapavičiaus g. 6.

O privačių klientų aptarnavimas sostinėje ir toliau vyks kituose dviejuose padaliniuose – Lentvario g. 7 ir Senasis Ukmergės kel. 4.

Šuo metu Lietuvos vežėjų statusą turinčios įmonės taip pat aptarnaujamos atskira tvarka.

Gyventojai skatinami naudotis e. paslaugomis

Gegužės 1 d., startavus naujai transporto priemonių savininkų apskaitos sistemai, elektroninė „Regitros“ sistema buvo susidūrusi su tam tikrais nesklandumais, tačiau daugelis jų jau pašalinta. Taigi, įmonė primena, kad daugelį transporto priemonių registracijos paslaugų galima gauti tiesiog internetu, pavyzdžiui: įregistruoti Lietuvoje prieš tai registruotą transporto priemonę, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų / sugadintų ir kt. Elektroniniai užsakymai yra pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.

Internetu galima gauti ir visas paslaugas, susijusias su įsigaliojusia nauja savininkų apskaitos sistema, pavyzdžiui, gauti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK). Nuo naujovių įsigaliojimo dienos naujų SDK kodų sugeneruota apie 36,1 tūkst., iš jų internetu – net apie 25,4 tūkst., padalinyje – 10,7 tūkst. Taip pat apie 2 mln. jų iki šiol Lietuvoje registruotoms transporto priemonėms buvo sugeneruoti automatiškai.