Nuo šių metų rugsėjo 1 d. „Regitroje“ pertvarkoma įmonės organizacinė struktūra ir dabartiniai klientų aptarnavimo padaliniai – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Alytaus filialai – bus sutelkti į regioninius Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų klientų aptarnavimo centrus.
Numatytas pokytis klientų tiesiogiai nepalies, pokytis atsispindės pakitusiuose klientų aptarnavimo centrų pavadinimuose ir, tikimasi, geresnėse klientų patirtyse. Struktūriniais organizacijos pokyčiais siekiama užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą visuose paslaugų teikimo kanaluose.
„Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei milijonas klientų, tad keliame sau uždavinį tapti viena iš geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių viešajame sektoriuje. Suvienodindami klientų aptarnavimo modelį, siekiame geriau išnaudoti turimą patirtį ir vieningai taikyti gerąją praktiką. Be to, suprantame visuomenės lūkestį skaidriai veiklai ir nulinei korupcijos tolerancijai, tad kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui. Tam bus įkurtas atskiras veiklos padalinys – įmonės veiklos strategijoje esame sutarę, kad skaidrumas ir korupcijai atspari aplinka yra vienas iš svarbiausių prioritetų“, - teigia „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Anot V. Dominausko, dėmesys bus skiriamas tolimesniam paslaugų skaitmeninimui, veiklos modelių standartizavimui ir aptarnavimo principų suvienodinimui. Įgyvendinant pokytį darbuotojų skaičiaus mažinimas nėra numatytas – esami darbuotojai tęs darbus atnaujintoje organizacinėje struktūroje.
„Paslaugų kokybė ir jų prieinamumas, skaidrumas, skaitmenizacija, aukščiausi valdysenos, etikos ir socialinės atsakomybės standartai – tai pagrindiniai ministerijos lūkesčiai įmonei, jos vadovui ir naujajai valdybai. „Regitra“ turi atitikti visus didelėms įmonėms taikomus reikalavimus – būti pažangi ir skaidri, dirbti ne tik pelningai, bet ir būti patraukliu darbdaviu. Teigiami pokyčiai „Regitroje“ jau vyksta ir įmonė daro akivaizdžią pažangą nubrėžtomis kryptimis“, – teigia vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė.
Tikima, kad atnaujinta „Regitros“ organizacijos struktūra atlieps vidaus reikalų ministerijos patvirtintą 2023-2026 metų įmonės veiklos strategiją – pagrindinį veiklos planavimo dokumentą, leis sėkmingai įgyvendinti iškeltus strateginius tikslus ir užtikrinti geriausias klientų patirtis visuose įmonės padaliniuose ir skaitmeniniuose kanaluose.
Plačiau su atnaujinta įmones struktūra galima susipažinti čia.